miercuri, 8 decembrie 2010

Intoarcerea unui om fara caracter

Ma uitam pe Eurosport si ce vad ? S-a intors la lucru john higgins . Intentionat i-am scris numele cu litere mici pentru ca mi-a confirmat banuielile ca este un simplu trisor . Am pierdut niste bani intr-un meci de snooker pe mana lui ... daca ati fi vazut cum lovea el gresit bile clare ...si cum a intors adversarul meciul ...De atunci l-am monitorizat si speram sa mi se confirme cumva banuiala . Si l-au filmat niste reporteri in timp ce incerca sa vanda niste meciuri pentru vreo 300 000 de euro . Atat era tariful pentru un fost campion mondial . Jalnic !!!! M-am bucurat ca l-au suspendat ...pana cand l-am vazut la televizor . Rusine pentru cei care conduc snookerul ! Sa nu pariati niciodata  pe acest jucator ! UN SINCER HUAAAAAAAAA , john higgins !
Un cantec superb pentru cititorii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu