luni, 22 noiembrie 2010

Martingale imbunatatit

Metoda Martingale a fost gandita pentru pariuri simple cu sanse de reusita de 50% . Pariem pe rosu , la ruleta , 1 euro...daca pierdem punem 2 euro ...daca pierdem punem 4 euro si dublam pana iese rosu . Cand iese rosu am castigat 1 euro si o luam de la capat . In cazul fotbalului o putem aplica pentru o cota de 2 sau mai mare . Eu as paria pe gol marcat prima repriza . Prin minutul 25 cota este in jur 2 , depinde de fiecare meci in parte . Deci avem la dispozitie 20 de minute din prima repriza ca sa se marcheze un gol . Dupa parerea mea trebuie sa aveti bani in cont cam pentru 7 pasi , adica in cel mai rau caz sa castigati la al 7-lea meci . Sfatul meu , ca sa va optimizati spre 99, 99999% sansele de castig este sa asteptati niste meciuri . Ce vreau sa spun ? E min 25 al unui meci , nu pariati pe el , dar il considerati ca fiind pariu facut pe el cu 1 euro . Daca nu iese ...alegeti urmatorul meci ...tot in min 25. Nu pariati nici pe el...Daca dupa 3 meciuri in care nu ati pariat nu se marcheaza....E TIMPUL sa pariati pe urmatorul meci si sa incepeti Martingale ! In mod normal erati la pasul 4 , dar nu sunteti decat la pasul 1 ! Si nu trebuie decat sa se marcheze un gol in urmatoarele 7 meciuri ca sa aveti profit !
Succes si gooooool!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Recent am incercat aceasta strategie la
    ruleta online. La inceput am pierdut destul de mult si credeam ca nu mai castig, dar chiar pe sfarsit la miza cea mai mare, am castigat ! am scos dublu !

    RăspundețiȘtergere
  2. martingale merge la ruleta dar din cand in cand sunt serii de 8-9 rosii si te omoara. dar la pariuri e mai simplu, alegi meciuri de baschet cu over/under si folosesti martingale. nu am pierdut niciodata mai mult de 3-4 la rand..

    RăspundețiȘtergere